петак, мај 06, 2011

МАЂИЈЕ Е. БЕЛАТУКАДРУЗА



Leonid Šejka
НЕРЕД

На столу
на полицама
у животу
у сну
у мени
у слутњама чак
у замислима
вишак ствари
белих писама
започетих а незавршених
Нисам подвукао црту
и кад сам је подвукао
Паучина има реч
Неуспех
Погрешна процена
Кафанска испичутура
Где сам погрешио
Увек видим касније

НЕ МОГУ ДА НАЂЕМ

Видим оно што хоћу
Не видим оно што тражим
Паучина
Паучина
Два миленијума ткана
Предузео сам акцију
за одбацивање
Не могу да се сетим
како изгледа тај папир
Абажур ми смета
Светлост с десна

НАЛАЗИМ

Налазим сваког часа
и кад се чини да је изгубљено
неповратно
Налазим
Видовита је жена била у праву
али колико?
Неисправна муштикла – бацити
позиве регрутне комисије, такође
лекове којима је истекао рок
Налазим свашта
Скандалозни шифарник
Часне жене
Неискрена писма тобожњег пријатеља
Подсетнике
Решења. Одлуке
Враћам се – не себи, већ
налажењу
Добра је Твоја метла, Дјево Маријо!

(Четвртак, 7. фебруар 2002)

BELATUKADRUZ - Književni pseudonim Miroslava Lukića



Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...